DRŽAVNO TEKMOVANJE IZ ZNANJA ANGLEŠČINE ZA 8. RAZREDE

Znani so rezultati državnega tekmovanja iz znanja angleškega jezika, ki je 30. 3. 2023 potekalo na naši šoli. Odlično ZLATO PRIZNANJE je dosegel JON ALEKSANDER LIKAR iz 8. a razreda. Za res izjemen dosežek mu iskreno čestitamo in želimo še veliko nadaljnjih uspehov!
Mentorica Barbara Stegnar

Srebrno priznanje na tekmovanju iz angleščine za 7. razrede

Znani so rezultati državnega tekmovanja iz znanja angleškega jezika za 7. razrede. V hudi konkurenci so učenke 7. c razreda: Liza Zec Jesenko, Bina Podjed, Ajda Baš, Ela Gašperlin in Sara Hušidić dosegle SREBRNO priznanje na državnem tekmovanju.
Iskrene čestitke dekletom, ki so s svojim znanjem, trudom in veseljem do angleškega jezika uspešno zastopale našo šolo. Veliko uspehov tudi v prihodnje, predvsem pa naj v vas želja po ustvarjanju v angleškem jeziku nikoli ne mine.
Mentorica Katja Golouh

Izbirni predmeti v šolskem letu 2023/2024

Spoštovani starši, dragi učenci in učenke,

na naši spletni strani vas pod zavihkom Starši – Izbirni predmeti – Obvezni IP oz. Starši – Izbirni predmeti – Neobvezni IP čakajo Publikacija s predstavitvijo predmetov in vsa navodila za izbiro obveznih in neobveznih izbirnih predmetov za naslednje šolsko leto.

Prosimo vas, da se starši in učenci temeljito pogovorite o tem, katera področja vaše otroke veselijo in bodo tam razvijali svoje potenciale. Odločitev nato označite v eAsistentu (tudi navodila so objavljena na spletni strani) do 5. 5. 2023. 

Če imate še kakšna vprašanja, dvome ali težave, se lahko obrnete na katerokoli izmed svetovalnih delavk (Matejo Potočnik Poljanšek, Laro Jeraj ali Uršo Tomažič).

Prijetno izbiranje.

svetovalne delavke Mateja, Lara in Urša

Andre Žmavc osvojil odlično 2. MESTO

V soboto, 15.04.2023, je v Vojniku potekalo državno prvenstvo v športnem plezanju v okviru ŠŠT.

Na tekmovanju se je odlično odrezal naš učenec Andre Žmavc, učenec 6.a razreda in osvojil 2.MESTO!!!

Iskrene čestitke!

Mladi novinarji na Radiu Gorenc

V soboto, 15. aprila, so Neja, Tara in Lovro iz 8. d prevzeli vlogo voditeljev jutranjega programa na Radiu Gorenc. V okviru natečaja Moja šola – moj kraj so pripravili zanimivo oddajo o domačem kraju in njegovih kulturnih posebnostih. Manjkalo pa ni niti zgodovinskih podatkov, kulinarike, izjav različnih zanimivih sogovornikov, terenskih anket in na koncu seveda nagradne igre.

Oddaja je odlično uspela, vsem trem mladim novinarjem iskreno čestitamo! Po koncu natečaja bo na spletni strani radia potekalo glasovanje za najboljšo šolo in že zdaj stiskamo pesti zanje. Učencem  želimo, da jih novinarska žilica še naprej spremlja na vseh poteh, po katerih naj stopajo pogumno in … z diktafonom v žepu.

Mentorica Ana Marija Rožman

 

Moja šola – moj kraj na Radiu Gorenc

 

To soboto, 15. aprila, bo ekipa šolskega radia sodelovala na natečaju Radia Gorenc Moja šola – moj kraj. Pripravili smo oddajo o našem kraju in šoli, ki bo potekala v živo: na Radiu Gorenc v soboto, 15. aprila, od 8. do 9. ure zjutraj.

Vabimo vas k poslušanju oddaje in h glasovanju, ki bo potekalo junija na spletni strani Radia Gorenc. Zmagala bo šola z največ glasovi. Držimo pesti in navijamo za Nejo, Taro in Lovra!

Mentorica Ana Marija Rožman

Predstava Judovski pes navdušila devetošolce

Devetošolci so si v petek, 7. aprila, ogledali gledališko predstavo Judovski pes, ki je gostovala v Domu krajanov. Predstava je nastala v koprodukciji Mini teatra, Prešernovega gledališča Kranj in Judovskega kulturnega centra Ljubljana. Judovski pes govori o času druge svetovne vojne, o nacizmu in holokavstu. O teh zgodovinskih dogodkih pa govori na prav poseben način – skozi oči človekovega najboljšega prijatelja – psa.

Monodramo je odigral dramski igralec Miha Rodman, s katerim je po predstavi potekal tudi pogovor, ki so ga vodili Sara Marinković (9. a); Ana Logar, Lara Bogataj, Tamara Mali, Jure Osterman (9. b) in Manca Julija Naglič (9. d). Pogovarjali smo se o gledališki predstavi in igralskem poklicu ter tudi o tem, zakaj je pomembno, da mladi obiskujejo gledališče ter razmišljajo o vprašanjih, ki se odpirajo ob ogledu predstav, kakršna je Judovski pes, o njih razmišljajo in jih skušajo razumeti tudi v kontekstu sodobnega časa.

 

 

Dostopnost